środa, 16 marca 2016

Wendy (Red Velvet) - Let you know (polskie napisy, polish subs)


Czy wiesz? Bo ja nie wiem od kiedy
Twój uśmiech relaksuje moją zmęczoną duszę
Nawet kiedy pada zimny deszcz, nawet jeśli moje bolesne łzy stają się deszczem
Nawet jeśli cały świat się zmienia

Czy wiesz? Boję się tego, co mnie czeka
Boję się, że to nie będzie miłość, tylko blizna
Staram się być silna, staram się ukryć w mym sercu
Ale pojawiłeś się ty i ze mną zostałeś

Dziękuję, nawet jeśli to boli jakby miał się skończyć świat
Tylko ty mnie uratujesz w każdej chwili
Dziękuję, nawet jeśli jest naprawdę ciężko
Jesteś jedyną osobą, która przy mnie będzie

Czy wiesz, że jesteśmy sobie pisani?
Możemy się temu sprzeciwiać, ale i tak los nas połączy
Nawet jeśli życie się skończy, jeśli umrę i znów się narodzę
Znów ciebie spotkam i ponownie tobie podziękuję

Dziękuję, nawet jeśli to boli jakby miał się skończyć świat
Tylko ty mnie uratujesz w każdej chwili
Dziękuję, nawet jeśli jest naprawdę ciężko
Jesteś jedyną osobą, która przy mnie będzie

Nie mogę przeżyć dnia bez ciebie
Teraz wiem
Ponieważ tu jesteś i ja jestem

Kocham cię, nawet jeśli moje życie znów jest uwięzione w mroku
Jesteś jedyną osobą, która stanie się moim promykiem światła
Nawet jeśli niebiosa będą zazdrosne i utrudnią nam życie
Jesteś jedyną osobą, która mnie ochroni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)