czwartek, 17 stycznia 2013

Delfinoterapia




Owe centrum jak można się dowiedzieć z ich strony Centrum Delfinoterapii
zbiera pieniądze na budowę takiego miejsca, można ich wspierać wysyłając im pieniądze lub poprzez zakup wystawionych przez nich rzeczy na allegro lub innych stronach.
Co do terapii...
Delfinoterapia - już z samej nazwy można się domyśleć - chodzi o terapię z udziałem morskich ssaków - delfinów.
Mimo iż nie mam problemów zdrowotnych umysłowo - ruchowych, to chciałabym skorzystać z takiej terapii,
bo mogą w niej uczestniczyć także kobiety w ciąży, gdyż ponoć przebywanie w obecności tych zwierząt
 bardzo dobrze wpływa na rozwój płodu.
 I chociaż moje "ciążowe plany" są jeszcze dalekie, to myślałam nad tym, by skorzystać z delfinoterapii,
nie tylko by uspokoiło moje serce i poprawiło mi nastrój,
to i prawdopodobnie przebieg mojej ciąży mógłby być spokojniejszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)