środa, 3 lipca 2013

Wakacje

praktyki zakończone, sesja zdana, zatem wakacje czas zacząć! ponad tydzień temu byłam w Poznaniu odwiedzić przyjaciółkę i przy okazji oczywiście koniecznie musiałam zwiedzić Nowe i Stare Zoo :) tak wymęczyłam aparat, że padł mi pod koniec i nie zrobiłam zdjęć kangurkom. pogoda dopisala więc udało mi się nieco opalić ;)
Niestety jakiieś 3 dni wcześniej z niewiadomych przyczyn padł mi laptop, co mnie bardzo wkurzyło , bo zzrobiłam tłumaczenia do WGM 4 oraz dwa fragmenty Catch The Wave. jestemstrasznie na siebie wściekła, bo nie zapisałam tego na pendrive ;(
korzystac z internetu moge dzieki dobroci mojej współlokatorki, ktora użyczyła mi swój tablet :) wiec kontaktu zw światem nie stracilam ;)

załączam kilka zdjęć ;)












Gdy byłam w pawilonie drobnych ssaków zauroczył mnie
suwak skalny
źródło: zoo.poznan.pl
oraz burunduk
źródło: zoo.poznan.pl
,
a w pawilonie zwierząt nocnych
kowari
źródło: zoo.poznan.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)