poniedziałek, 10 lutego 2014

Wywiad z Ji Chang Wook z Empress Ki ! :) (polskie napisy, polish subs)


Oglądacie koreańską, historyczną dramę EMPRESS KI ? Co o niej sądzicie? Jak się Wam podoba gra aktorów, stroje, krajobrazy, muzyka?
Mimo iż Cesarz Yuan jest tchórzem, to aktor Ji Chang Wook go grający wykonuje swoją rolę bezbłędnie! :) Wolę jego postać, niż Króla Goryeo, Wang Yu. Chociaż nic nie mam do gry Ju Ji Mo, to postać cesarza wydaje mi się bardziej barwna i zabawniejsza. OST zaśpiewany przez ParkWan Kyu, Kim Junsu jest cudowny, także pozostałe piosenki są bardzo dobre.

Znalazłam ostatnio dwa wywiady przeprowadzone z Ji Chang Wook przez magazyn ELLE oraz CECI, które przetłumaczę i umieszczę na blogu.


3 komentarze:

  1. Czy wywiad został przetłumaczony? Chętnie bym go obejrzała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wywiad został przetłumaczony? Chętnie bym go obejrzała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że mi przypomniałaś, miałam go w roboczych postach :P
      http://about-kmusic.blogspot.com/2016/02/ji-chang-wook-dla-elle-wywiad-12.html

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)