niedziela, 18 maja 2014

IU - Pierrot laughs at us (polish subs, polskie napisy)

 Z czerwonym kapeluszem na głowie
Jestem zawsze uśmiechającym się klaunem
Jednak za tym śmiechem kryją się łzy, o których nikt nie wie

Chociaż uśmiecham się do mej nędznej postaci
Jestem piękna
Wszyscy z ich czarnymi krawatami
Nie mogą nic powiedzieć

Wszyscy tańczą i się uśmiechają
Ale ja tego nie lubię
Kiedy pijemy i szukamy miłości
Zapominamy o prawdzie

Wolę uśmiechającego się klauna
Lubię klauna, który smutek zna najlepiej

Chociaż uśmiecham się do mej nędznej postaci
Jestem piękna
Wszyscy z ich czarnymi krawatami
Nie mogą nic powiedzieć

Wszyscy tańczą i się uśmiechają
Ale ja tego nie lubię
Kiedy pijemy i szukamy miłości
Zapominamy o prawdzie

Wolę uśmiechającego się klauna
Lubię klauna, który smutek zna najlepiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)