środa, 21 stycznia 2015

Davichi - Spring (polish subs, polskie napisy)


Wiosna
Miłość odchodzi
Odchodzisz o tej pięknej porze roku
Mogę rzec, że poczułam chłód twego serca
Niczym zdmuchnięty biały pył
Ty odpychasz bezsilną mnie
 Ja rozmywam się w powietrzu
Co zrobić?
Miłość jest ustawione bez porażki

Nie mając ciebie, nic mi nie zostanie
Nawet ślad po tobie
Jak stopniały śnieg, mnie też nie ma
Mój świat rozpada się na kawałki
Mimo iż próbuję to jakoś znieść

Tak
Nie było o co się oprzeć
Czułam jak twoje serce mocno się zamyka
Już ci po mnie przeszło
Czas również mija
Ten ból i ten smutek też
Kocham ciebie nawet gdy ciebie nie ma
Nawet gdy jestem tylko ja

Nie mając ciebie, nic mi nie zostanie
Nawet ślad po tobie
Jak stopniały śnieg, mnie też nie ma
Mój świat rozpada się na kawałki
Mimo iż próbuję to jakoś znieść

Tak bardzo cię kocham
Kocham cię bardziej niż samą siebie
Dlatego przysporzyłam ci ciężkich chwil
Przez co czuję się teraz samotnie

Nie mając ciebie
(Nie ma ciebie przy mnie)
Nic mi nie zostanie
Nawet ślad po tobie
Jak stopniały śnieg, mnie też nie ma
Mój świat rozpada się na kawałki
Mimo iż próbuję to jakoś znieść
Kocham cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)