środa, 27 lutego 2013

FT Island - Missing you


Missing you jest to pierwsza koreańska piosenka, którą wysłuchałam od początku do końca,
bez grymasu na twarzy.
Tj. nie miałam problemów z językiem, w którym była ona śpiewana, czyli koreańskim.
Nie mogłam się w ogóle przyzwyczaić do tego języka.
 Brzmiał dla mnie dziwnie, jakby ciągle charczeli.
Do japońskiego łatwo i szybko się przyzwyczaiłam,
natomiast koreańskiego długo nie mogłam polubić.
Gdy zaczęłam powoli stawać się fanką japońskich dram,
to spróbowałam obejrzeć koreański serial "You're Beautiful"
(Park Shin Hye, Jeong Yong Hwa, Lee Hong Ki, Jang Geun Seok).
Dzięki czemu poznałam lidera grupy FT Island oraz CNBlue
 i w ten o to sposób zaczęłam swoją "przygodę" z kmusic.
No ale i tak wciąż nie do końca lubiłam ich język,
aż usłyszałam utwór Missing you i  z miejsca go pokochałam.
Mimo iż było to jakieś ponad 2 lata temu, to dalej słucham i dalej ją uwielbiam.
Ostatnio znowu zaczęłam słuchać tę piosenkę, a nawet ją przetłumaczyłam,
 mimo iż jestem pewna, że
gdzieś już istnieją do niej polskie napisy.

Zatem FT Island w piosence Missing you (Tęsknię) :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)