poniedziałek, 15 kwietnia 2013

NS Yoon G ft. Verbal Jint - What do you know? - Co ty wiesz? - polish subs - polskie napisy


Ponieważ mnie kochasz, spróbuj o mnie zapomnieć
Ze słowami jak te, ranisz mnie
Dlaczego to jest wszystko, co możesz mi dać yeah
Cały dzień przed lustrem
Wyobrażam sobie ciebie i rozmawiam
Mówiąc zakończmy tą bolesną miłość yeah

Łzy, proszę przestań
Słowa mówiące kocham cię
Proszę, daj mi teraz odejść (mimo iż to mi się nie podoba)
To boli (boli) To boli (boli) To boli (boli) 
Mimo iż nie chcę ranić 
To boli (boli) To boli (boli)

Co ty wiesz o miłości?
Co ty wiesz o bólu?
Jedno słowo, które mnie ocali jesteś ty
Tylko nie wiesz, że
To ty, to ty, ale nie wiesz o tym

Po przemyśleniu tego, dlaczego wciąż
Robisz ze mnie złego faceta - to niesprawiedliwe
Powinnaś spojrzeć na las, ale patrzysz się na drzewa
Myślisz, że to mnie nie rani?
Ludzie się zakochują i rozstają
Nigdy się nie dowiesz, gdzie lub kiedy serce może się poruszyć
Wiesz, że czas jest lekiem na wszystko
Jesteś dla mnie za dobra
Jeśli to jesteś ty, możesz szybko znaleźć lepszego faceta ode mnie
Samotność jest tylko chwilowa
To nie dlatego, że mam kogoś innego
Moje serce także boli

Wciąż cię widzę przed moimi oczami
Nawet dźwięk drzwi przypomina mi ciebie
Wszyscy mówią, że mnie opuściłeś (proszę teraz)

Łzy, proszę przestań
Słowa mówiące kocham cię
Proszę, daj mi teraz odejść (mimo iż to mi się nie podoba)
To boli (boli) To boli (boli) To boli (boli) 
Mimo iż nie chcę ranić 
To boli (boli) To boli (boli) 

Co ty wiesz o miłości?
Co ty wiesz o bólu?
Jedno słowo, które mnie ocali jesteś ty
Tylko nie wiesz, że
To ty, to ty, ale nie wiesz o tym

Łzy, proszę, tylko dzisiaj
Proszę, powstrzymaj się
Tylko jedno słowo
Słowo, które mnie ocali
To byłeś ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)