sobota, 20 kwietnia 2013

Przerwa... ;)


źródło: Google
Ostatnio mam bardzo mało czasu, bo zaczęłam praktyki specjalizacyjne 
w przychodni weterynaryjnej w moim rodzinnym mieście, 
na które przyjeżdżam w każde czwartki aż do niedzieli :) 
W związku z tym dopiero po majówce wrócę do tłumaczeń 
(między innymi piosenkę Lee Hi - "Special", którą pewna użytkowniczka
 chętnie zobaczyłaby z polskimi napisami). Niestety oprócz praktyk zawalona
 jestem także nauką, zwłaszcza, że niektóre przedmioty
 kończą mi się wcześniej, więc w tym tygodniu 
oraz zaraz po majówce mam zaliczenia, co też skutkuje 
brakiem wolnego czasu.
 Wrócę też do robienia czasówki i tłumaczenia 
We Got Married 4.

Zatem życzę wszystkim dużo SŁOŃCA 
oraz udanych planów w czasie długiego majowego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)