wtorek, 10 września 2013

Lim Kim ft. Swings - Voice - Głos (polish subs, polskie napisy)


Moje skomplikowane uczucia, o których myślę od dłuższego czasu
Za jednym razem mogę ci o nich powiedzieć swym głosem, który ma w sobie tyle...

Kilka ciepłych słów, które cicho szeptałeś do mego ucha
Wciąż nie mogę tego zapomnieć, tego głosu, które ma w sobie tyle...

Więcej niż uczucie pierwszego pocałunku
Więcej niż perfumy, którymi siebie nawzajem obdarowaliśmy
Zaczęło się, kiedy mnie zawołałeś, skończyło, kiedy ja zawołałam ciebie
Początek i koniec naszej miłości, głosy

Czasem wołam do ciebie przez siebie
Imię, które przeszło przez wszystkie moje uczucia
Drżący i znajomy głos, dwie litery tego imienia

Głos, którego szukam, gdy tylko otwieram oczy
Skupiam się, jakbym słuchała smutnej piosenki
Kiedy łzy tryskają na wieść o tobie
Zatykam uszy i zamykam oczy, uspokajając swe myśli
Nie jestem dzieckiem, ale ty zawsze mówiłeś mi "maleńka"
Kiedy słyszę głos podobny do twojego, zastanawiam się, czy to ty
Odwracam się, ale tam nikogo nie ma, mój Boże
Winię mój kiepski słuch, jakbym nie mogła w to uwierzyć

Kiedy rzekłam do widzenia, me delikatne usta drżały
Z głosem, który tak bardzo kochałam, tamtego dnia było inaczej

Więcej niż uczucie pierwszego pocałunku
Więcej niż perfumy, którymi siebie nawzajem obdarowaliśmy
Zaczęło się, kiedy mnie zawołałeś, skończyło, kiedy ja zawołałam ciebie
Początek i koniec naszej miłości, głosy

Zdaje się, że czasem słyszę jakbyś wołał mnie z daleka
Kiedy się odwracam, tylko moje drżące usta zwlekają
Tęsknię za twą odpowiedzią, twym ciepłym głosem

Czasem wołam do ciebie przez siebie
Imię, które przeszło przez wszystkie moje uczucia
Drżący i znajomy głos, dwie litery tego imienia


tłumaczenie: oscurochica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)