poniedziałek, 23 września 2013

Yoon Jong Shin ft. Park Ji Yoon - Goodbye (Żegnaj) - polish subs, polskie napisy


Pomyśl o mnie
Wyobraź sobie, jakbym nigdy nie istniała na tym świecie
Czy będziesz wtedy w stanie wymazać mnie z pamięci?
Jeśli oddamy z powrotem wszystkie te prezenty,
które sobie podarowaliśmy
To, czy wtedy nasza przeszłość także zniknie?
Nie mogę?
Nie mogę zostać dobrym przyjacielem, zwykłym przyjacielem?
Jeśli spotkamy się jako przyjaciele,
to będzie bolało
W zamian moje serce może tęsknić za tobą ile zapragnie Teraz powiedz "żegnaj"
Nie martwmy się tym, jak skończymy
Tak, że kiedy o sobie usłyszymy,
to nie będziemy się denerwować.
Zupełnie o mnie zapomnij
Nie chcę, żebyś był smutny z powodu szczęśliwych wspomnień
Żegnaj
Boję się, że pozostanie po tym żal
Teraz, w tym momencie
Co potem zrobimy?
Co, jeśli się zestarzeję
I nawet wtedy, będziesz jedyną wyraźną rzeczą
w mych zamglonych wspomnieniach?
Nie martwmy się tym, jak skończymy
Tak, że kiedy o sobie usłyszymy,
to nie będziemy się denerwować.
Zupełnie o mnie zapomnij
Nie chcę, żebyś był smutny z powodu szczęśliwych wspomnień
Żegnaj
Nie martwmy się tym, jak skończymy
Tak, że kiedy o sobie usłyszymy,
to nie będziemy się denerwować.
Zupełnie o mnie zapomnij
Nie chcę, żebyś był smutny z powodu szczęśliwych wspomnień
Żegnaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)