piątek, 8 marca 2013

Baek Ji Young - Don't forget me - Iris OST

Piosenkę tę pierwotnie zaśpiewała Baek Ji Young w koreańskiej dramie IRIS, a następnie Sohyang zaśpiewała własną wersję do drugiej części IRIS 2.

Kochaliśmy się nawzajem
Mimo iż jesteśmy teraz rozdzieleni.
Różne miejsca dzielą jedno niebo
Proszę, nie zapomnij o mnie

Na chłodny dotyk wiatru
Dźwięk twojego śmiechu
I twoje oczy, w których się odbijałam
Wróć do mnie.
Płaczę coraz więcej przez samotność

Moje usta były zmarznięte,
dlatego nie mogłam wypowiedzieć słów:


Kochaliśmy się nawzajem
Mimo iż jesteśmy teraz rozdzieleni.
Różne miejsca dzielą jedno niebo
Proszę, nie zapomnij o mnie

Łzy zapieczętowały moje usta.
dlatego nie mogłam wypowiedzieć słów:

Kochaliśmy się nawzajem
Mimo iż jesteśmy teraz rozdzieleni.
Różne miejsca dzielą jedno niebo
Proszę, nie zapomnij o mnie

Osoba, którą chwyciłeś za serce i pozwoliła ci odejść,
zdajesz sobie może sprawę, 
że to nie był nikt inny, tylko ja?

Skoro tak było, daj mi swoje serce.
Różne miejsca dzielną jedno niebo.
Proszę, wróć do mnie kiedyś.

Kochaliśmy się nawzajem
Mimo iż jesteśmy teraz rozdzieleni.
Różne miejsca dzielą jedno niebo
Proszę, nie zapomnij o mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)