sobota, 2 marca 2013

Verbal Jint ft. Kim Min Hee (of Miss $) - Good Start

To jest dobry początek
Samotnie przyszłam nad ciche morze
I wypowiedziałam noworoczne życzenia
Torturujący mnie przez chwilę silny chłód jest teraz uleczony
Miłe uczucie
Miłe uczucie
Dużo lepsze niż w zeszłym roku
Tylko jedna rzecz - brak ciebie
Mnie zasmuca, to wszystko
‘Szczęśliwego Nowego Roku’ kopiuj - wklej
Dostaję setki takich wiadomości
Od ludzi, których ledwo widuję w ciągu roku
Już nawet przestałem je czytać
Wyciszam mój telefon, wolę odejść w spokoju
Niż w hałaśliwym przyjęciu
Chciałem coś takiego
Moi bliscy znajomi prawdopodobnie walczą przeciwko pijaństwu
A kolejna osoba -
Ta inna osoba prawdopodobnie będzie widzieć o wschodzie słońca twarz najdroższej mu osoby
To musi być miłe huh
Ciche zimowe morze – podoba mi się to
dlatego przyszedłem tu sam
To jest dobry początek
Samotnie przyszłam nad ciche morze
I wypowiedziałam noworoczne życzenia
Torturujący mnie przez chwilę silny chłod jest teraz uleczony
Miłe uczucie
Miłe uczucie
Dużo lepsze niż w zeszłym roku
Tylko jedna rzecz - brak ciebie
Mnie zasmuca, to wszystko

Nie jest tak zimno, jak myślałem, to dobrze
Siedzenie nieruchomo i patrzenie na napływające fale
nie jest takie dołujące jak myślisz
Dzisiaj ja
przyszedłem tu do miejsca pozbawionego ciebie
jak te kilka słów, co napisałaś na piasku w zeszłe lato
nie będzie ani za szybkie ani za wolne
to jest dla mnie zbyt nowe,  samotne zaczynanie nowego roku
Kiedy śnieg stopnieje
Kiedy ciepło wiosenne nadejdzie
Wtedy o tobie zapomnę
A miejsca, do którch chodziliśmy
I rzecz, którymi się dzieliliśmy
W przeciwieństwie do przepowiedni pewnej osoby, teraz jest początek
Życie rusza dalej
Jeśli usłyszysz me życzenie, to się wkurzysz
To jest dobry początek
Samotnie przyszłam nad ciche morze
I wypowiedziałam noworoczne życzenia
Torturujący mnie przez chwilę silny chłod jest teraz uleczony
Miłe uczucie
Miłe uczucie
Dużo lepsze niż w zeszłym roku
Tylko jedna rzecz - brak ciebie
Mnie zasmuca, to wszystko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)