sobota, 2 marca 2013

Verbal Jint ft. G.NA - Promise

- Hej VJ
- Co tam, G.NA?
- Wiesz..obiecałeś mi pewną rzecz
- Jasne,  cokolwiek mi powiesz, skarbie

Obiecaj mi, obiecaj mi,
Że będziesz patrzył tylko na mnie.
Obiecuję ci,
Że będę ci mówiła o wszystkim szczerze, nawet jeśli nie będę mogła


Koniec z kłamstwami
Jeśli myślisz o moich uczuciach wobec ciebie,  przyjmij je prawdziwie
Chcę wyłącznie szczerego serca
Naprawdę tego chcę

Dam ci wyłącznie rzeczywistość. Dam ci wiele rzeczy.
Moje życie jest naprawdę ciemne
Ty żyjąca jasnym życiem, możesz mnie wezwać o każdej porze
W moim życiu jest coraz więcej szczęścia
Dzięki twojej obecności

Miałem tyle bolesnych ran po rozstaniach
Ty byłaś moją pielęgniarką, lekarzem, terapeutą
Twoje słowa i czyny stały się moim pocieszeniem

Zdarza się, lecz nie wyrzucaj tych słodkich słów
Po prostu czekaj przy mnie, pokażę ci
Obiecuję ci, nigdy cię nie zawiodę, dziewczyno
Moje słowa są silne niczym dźwięk Delly Boi 
Obiecaj mi, obiecaj mi,
Że będziesz patrzył tylko na mnie.
Obiecuję ci,
Że będę ci mówiła o wszystkim szczerze, nawet jeśli nie będę mogła

Koniec z kłamstwami
Jeśli myślisz o moich uczuciach wobec ciebie,  przyjmij je prawdziwie
Chcę wyłącznie szczerego serca
Naprawdę tego chcę

Moje uczucie wobec ciebie są prawdziwe.
Nie jestem sam, odkąd cię poznałem, dziewczyno
Smutne dni, które przeżywałem
Dzięki tobie stały się radosne
Mógłbym pomyśleć, że ostatnio jest dziwnie
Wiem, nie pokazuję swoich uczuć
Mam nadzieję, że pewnego dnia łatwiej zrozumiesz, co czuję dziewczyno, 
nie chcę 'naciskać' jak Sistar

Nie obchodzi mnie to, że znajomi też mi dokuczają
Nie obchodzi mnie to
Jeśli mnie potrzebujesz, daj mi znać
Włożę uczucia we wszystko, co powiem. Kocham cię
Obiecaj mi, obiecaj mi,
Że będziesz patrzył tylko na mnie.
Obiecuję ci,
Że będę ci mówiła o wszystkim szczerze, nawet jeśli nie będę mogła

Koniec z kłamstwami
Jeśli myślisz o moich uczuciach wobec ciebie,  przyjmij je prawdziwie
Chcę wyłącznie szczerego serca
Naprawdę tego chcę

Jak złożyliśmy sobie obietnice
Obiecuję ci
Nawet jeśli zerwiemy
powiem ci prawdę

Obiecuję, obiecuję ci, jesteś tą jedyną
Obiecuję ci, jesteś dla mnie prezentem danym od życia
Obiecuję ci, o tak, obiecuję ci, dziewczyno
Obiecuję ci, no wiesz, podaruję ci diamenty i perły

Kocham cię, kocham cię
Słowa te nie są wystarczające

Dziękuję,  dziękuję ci
że pojawiłeś się w moim życiu

Z dniem, w którym przyrzekliśmy sobie żyć razem uczciwie
To co czujemy


Spójrz mi w oczy

Teraz obiecujesz patrząc mi w oczy?
Obiecuję ci, skarbie


- Więc VJ, jesteś pewien, że uda ci się dotrzymać wszystkich obietnic??
- Jasne, dziewczyno, dam ci wszystko
Zawsze będę cię kochał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)