środa, 13 marca 2013

WGM 4 - Jinwoon & Jun Hee - Odcinek 1.


Myślałam, że szybko się uwinę z pierwszym i drugim odcinkiem, tj. zrobię tłumaczenie i czasówkę i wydam te dwa odcinki 8. marca, a tu lipa... ;) Dużo szybciej mi idzie robienie timingu do piosenek - w końcu trwają one po 3 - 6 minut, więc nie zajmuje to dużo czasu. A tutaj chciałoby się oprócz dialogów, dodać napisy komentatorów oraz nagłówków... co zajmuje duuuużo czasu, którego mam baaardzo mało, jak to już na studiach bywa.
Na razie jestem w połowie pierwszego odcinka, więc MOŻE w ten weekend uda mi się go skończyć i wydam go w poniedziałek. Fajnie by było, gdyby znalazły się chętne osoby, fani głównych bohaterów, które tu zajrzą i docenią moją pracę poprzez jakimś miły komentarz :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)