niedziela, 10 marca 2013

Tei - Adagio - Memory is more beautiful than parting



Zostaniesz tak ze mną?
Żebym mógł wypelnić siebie wspomnieniami naszej miłości?

Zaczekaj, proszę
Bądź przy mnie przez chwilę
Nadal kocham tylko ciebie

Może być za późno
ale nie mogę pozwolić ci odejść tak po prostu 
Złapię cię moimi łzami
Chociaż wiem, że to koniec

 Powiedziałaś mi, że wspomnienia są piękniejsze po rozstaniu
Zostawiłaś mi to kłamstwo, a potem zostwiłaś mnie
Wiem, że miłość jest bolesna, lecz
Przełykam łzy mojego serca
I wypełniam siebie tobą, która odchodzi

Płaczę hałaśliwie
Wypowiadam słowa: “Kocham cię”
Lecz nie mogę wymazać faktu, że zerwaliśmy 

Zaczekaj, proszę
Potrzymaj mnie za rękę przez chwilę
Nadal patrzę tylko na ciebie

Może być za późno
ale nie pozwolę cię ot tak odejść
Złapię cię moimi łzami
Chociaż wiem, że to koniec

Powiedziałaś mi, że wspomnienia są piękniejsze po rozstaniu
Zostawiłaś mi to kłamstwo, a potem zostwiłaś mnie
Wiem, że miłość jest bolesna, lecz
Przełykam łzy mojego serca
I wypełniam siebie tobą, która odchodzi

Złapię cię moimi łzami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)